Search found 119 matches

by lane
Tue Feb 13, 2007 8:43 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: Can you feel the sneeze?

sara wrote:But do you have a gassified shock absorber?
(p)lane wrote:No, just a cold!


':D'
by lane
Tue Feb 13, 2007 6:40 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: Hoop the Hoops!

:D Found this! Oh Oh Oh!!! =D> http://www.youtube.com/watch?v=7SEypjkoqYw&NR Love, saracuteoverload Yeah, that's a QT!!..... But Sara, you really must have had manuals for breakfast, lunch and dinner by the looks of it...you out of a job or something ';)' ':lol:'the Gas_damper_mov.gif is hilarious ...
by lane
Tue Feb 13, 2007 6:58 am
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: "what confetti"......LOL

Maple. a typical Dutch coffee 'brake' oughta keep our trigger-happy cowboy from being "carriaged away" into the wrong lane! Well obviously the Dutch have the most interesting/creative ways of entertaining yourselves. First it was "pancakes" and now it's "coffee." Wow. :shock: ... But do you really ...
by lane
Sun Feb 11, 2007 7:36 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: I know nothing...nothing!

Hèhèhè...so much fun, just knew the skimpy reds were about to make a cameo appearance... ':lol:'':)'':lol:' http://download.yousendit.com/EA111A4459B2EC7C Did a little digging myself and UNcovered some Old Skeletons wearing nothing but thread..... I'm the one sporting the red shorts.... Wow! Those a...
by lane
Sun Feb 11, 2007 8:21 am
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: I know nothing...nothing!

Narcissistic Alarm! http://download.yousendit.com/EA111A4459B2EC7C Did a little digging myself and UNcovered some Old Skeletons wearing nothing but thread..... Are you perhaps my imaginary "Mr. Snuffleupagus"? Love, sesarame [UNquote="lane"] Though I wouldn't mind being your cuddly imaginary 'wooll...
by lane
Sat Feb 10, 2007 7:43 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

[quote}"Bud.....makes a boy outta a man."[/quote]

http://download.yousendit.com/2B96AEEF2B90F092

this offer only lasts for 7 days for a ltd number of dowloads so....

as usual accompanied by a fair use notice '8)'
by lane
Fri Feb 09, 2007 11:22 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: I know nothing...nothing!

Yep, good ol' Acme, they even have something for "instant awakening"... wonderful. :D And somehow that pic reminds me of fox's comments in our famous "pedestal" thread. Now you got them really ringing - my bells, I mean. LOL... Just don't ring them too loudly while our heron is still in recovery. s...
by lane
Fri Feb 09, 2007 10:24 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: I know nothing...nothing!

.... I'd say a flirtatious inveterate forum veteran Coming from a high-flying guy like you, that is really quite the compliment. Thanks. :D Hmmm ... "inveterate"... that's something like "hopeless" isn't it? ... Still good though IMO. ;) spread that squishy love upside the head, hon!! ';)' Actually...
by lane
Fri Feb 09, 2007 9:25 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: About Heron
Replies: 87
Views: 23059

Re: I know nothing...nothing!

.... Heyyy!????... what the??... [flashback!... epiphany!? ]... ...only when whipped cream':shock:'....Crème Frappé entered the scene':shock:'.....hmmm, non merci mapletrois...mais je n'aime pas!!! ':wink:' (you are such a flirt, maple! [-X ) I'd say a flirtatious inveterate forum veteran http://ho...
by lane
Mon Jan 15, 2007 8:38 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: Moby Dick
Replies: 46
Views: 9909

maple3 wrote:

lane wrote:Location: X marks the spot...
:D



Love

Image

:) you found me out :)
by lane
Mon Jan 15, 2007 7:02 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: Moby Dick
Replies: 46
Views: 9909

(although, I really have no idea what the "T" is for?... so, you like being a mystery, no? :-k) and wow, did the "bait" finally work this time??? (you go, sarapersistentlightouch! w00t! [tanz]) Love Teeter, of course :) and yes the bait worked...what fish could resist such a maplesarapy flavoured h...
by lane
Sun Jan 14, 2007 10:16 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: Moby Dick
Replies: 46
Views: 9909

:lol: TOFLMAO :lol:
by lane
Sat Jan 13, 2007 5:56 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: How do you want to feel in 2007?
Replies: 12
Views: 2263

fox wrote:
What happened here on the forum... :?:
Nothing....as usual :wink:
by lane
Sat Jan 13, 2007 10:06 am
Forum: Awakening to the Dream
Topic: You Should
Replies: 23
Views: 4162

Richard wrote:
What do you get when you cross a mafia boss with an Advaita teacher?

An offer you can't understand.
Hehe :lol: :lol: ROFL
by lane
Sun Dec 24, 2006 6:54 pm
Forum: Awakening to the Dream
Topic: Merry Xmas Kath
Replies: 2
Views: 812

Merry Xmas Kath

Hi Kath,

Wanted to wish you happy holidays and hope all is well !!

And that goes for all a' y'all too!

:)